Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

Toate drepturile asupra platformei Onedecor.ro și a întregului conținut al acestui site, inclusiv informații, texte, imagini, prețuri și logo, sunt deținute de către compania DECO DELUXE BUSINESS CONCEPT SRL, cu sediul social în Popești Leordeni, strada Amurgului 38F, Spatiul Comercial NR. 4, CUI: 38153273, Nr. Reg. Com. J23/1883/2019, telefon 0765.864.434 sau e-mail contact@onedecor.ro.

Acest text stabilește condițiile de utilizare ale acestui site, inclusiv regulile privind achiziționarea produselor și serviciilor disponibile prin intermediul platformei. Prin confirmarea acordului cu Termenii și Condițiile, vă exprimați implicit acordul și cu privire la Politica de returnare, Politica de confidențialitate și toate celelalte documente menționate în această pagină.

Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile prezentate, vă rugăm să nu utilizați acest site web.

1. Definitii

Cumparator –Individul sau entitatea care efectuează o comandă pe platforma online onedecor.ro în calitate de consumator și este menționată în partea introductivă a facturii sub denumirea de "Cumpărător"

Vanzator – DECO DELUXE BUSINESS CONCEPT numit Onedecor.ro.

Comanda online – Reprezintă cererea formulată de către Cumpărător către Vânzător pentru achiziționarea de produse de pe site-ul onedecor.ro. Acest document confirmă acordul Vânzătorului de a livra Bunurile și Serviciile, în timp ce Cumpărătorul consimte să primească aceste Bunuri și Servicii și să efectueze plata corespunzătoare.

Contract –O comandă valabilă, validată de către Vânzător.

Utilizator – O persoană care accesează site-ul Onedecor.ro și doar îl vizitează, fără a achiziționa bunuri sau servicii de pe acesta.

2. Inregistrarea pe site

Dacă doriți să plasați o comandă online pe site-ul Onedecor.ro, există două opțiuni disponibile. Puteți să vă înregistrați pe site, creând un cont personal pe care îl puteți accesa de oriunde. Este necesar să ne furnizați o singură dată informațiile personale pentru prelucrarea comenzii respective, cum ar fi: Nume, Prenume, Adresa de livrare, Datele de facturare, Telefon, E-mail etc.:

De asemenea, puteți adăuga produsul în coșul de cumpărături fără a crea un cont propriu și să ne comunicați datele de livrare și facturare atunci când finalizați comanda. Din pagina produsului, aveți opțiunea de a alege comanda rapidă, unde ne comunicați Numele, Adresa de livrare și Numărul de telefon.

Fie că optați pentru una dintre modalitățile disponibile pentru plasarea comenzii online, Cumpărătorul consimte cu privire la modalitatea de comunicare (e-mail, SMS, telefon) pe care Vânzătorul o utilizează în desfășurarea operațiunilor pe site.

3. Procesul de Comanda online

Pentru a efectua o comandă online, Cumpărătorul trebuie să parcurgă următorii pași:

Vizitează site-ul și adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături.
În pagina de finalizare a comenzii (după vizualizarea coșului de cumpărături), este necesar să creeze un cont, pentru care va avea ulterior acces cu un nume de utilizator și o parolă. Pentru a asigura o parcurgere reușită a procesului de comandă, Cumpărătorul își asumă responsabilitatea că toate datele de contact furnizate în procesul de înregistrare sunt complete și corecte.
Selectează metoda de livrare a produselor.
Alege modalitatea de plată: poate plăti în numerar la curier la momentul livrării, sau poate opta pentru plata cu cardul online sau prin transfer bancar/internet banking.

Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin mesaje distincte, inregistrarea contului, confirmarea comenzii, respectiv trimiterea comenzii catre Curier. Cumparatorul va primi un e-mail cu detaliile produselor comandate, costul total al Comenzii online, inclusiv costurile de livrare si un numar de identificare a Comenzii online. Acest email reprezinta faptul ca aceasta comanda a fost receptionata de Onedecor, dar nu are caracter obligatoriu de contract. Onedecor va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor produselor comandate de catre Cumparator, dar isi rezerva dreptul, fara a prezenta motivele aferente, sa refuze o Comanda online. In cazul in care Comanda online este refuzata de Onedecor, Cumparatorul va fi anuntat in cel mai scurt timp.

Vânzătorul își păstrează dreptul de a anula comanda plasată de către Cumpărător în oricare dintre situațiile următoare:

-Dacă plata nu este acceptată -de procesatorul de plăți;
Dacă cardul/tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă;
-Dacă plata efectuată prin transfer bancar/internet banking nu a fost realizată în termen;
-Dacă livrarea prin curier nu este posibilă (de exemplu, clientul nu poate fi contactat telefonic și/sau fizic de către curier la adresa indicată pentru livrarea bunurilor achiziționate, etc.).
-În cazul anulării comenzii, niciuna dintre părțile implicate nu va revendica sau solicita compensații pentru eventualele daune.

4. Livrarea produselor

Produsele vor fi livrate prin intermediul firmelor de curierat specificate de Vânzător pe site-ul Onedecor.ro în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru produsele aflate în stoc. În ziua livrării, Cumpărătorul va fi contactat de către firma de curierat aleasă, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil furnizat în timpul procesului de înregistrare a contului sau plasării comenzii.

Livratea produselor va avea loc la adresa indicată de către Cumpărător în timpul procesului de comandă. Este esențial ca adresa specificată pentru livrarea produselor să fie pe teritoriul României.

Cumpărătorul are responsabilitate exclusivă în următoarele situații:

-Cumpărătorul poate specifica o adresă de livrare diferită de cea indicată pentru facturare. --Cumpărătorul trebuie să se asigure că livrarea produselor este posibilă la această adresă și că este disponibil la data programată pentru a primi produsele comandate.
-Cumpărătorul trebuie să verifice dimensiunile produselor comandate și să se asigure că există spațiu suficient la adresa de livrare pentru a le primi, inclusiv pe căile de acces către adresa de livrare.
-Cumpărătorul este exclusiv responsabil pentru neprecizarea opțiunii "Deschidere colet" la livrare, opțiune disponibilă în pagina de finalizare a comenzii.
La primirea produselor, Cumpărătorul are obligația de a verifica numărul corect de colete și integritatea lor. Orice neregulă trebuie semnalată pe documentul de livrare aferent comenzii și trebuie semnată de către Cumpărător.

La primirea comenzii, Clientul are responsabilitatea de a inspecta cu atenție starea exterioară a coletelor, asigurându-se că ambalajele sunt în stare bună, fără rupturi, zgârieturi, murdărie, lipsă de pe produse, colțuri rupte, infundate sau alte semne de manipulare necorespunzătoare a produselor. În cazul în care se constată orice deficiențe menționate anterior, Clientul este obligat să solicite imediat completarea unui Proces Verbal de constatare sau să consemneze pe AWB-ul de livrare, în prezența curierului, natura problemelor identificate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasă, etc.). Procesul Verbal sau AWB-ul nu pot fi completate după ce curierul a plecat. Clientul are opțiunea de a refuza primirea coletului și de a menționa pe AWB neconformitatea constatată.

În cazul în care Clientul nu optează pentru serviciul "Deschidere colet" și nu semnalează neconformitatea la exterior a coletului la momentul livrării pe documentul de livrare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a respinge ulterior eventualele reclamații referitoare la starea produselor livrate. Clientul păstrează dreptul de a notifica ulterior Onedecor.ro dacă produsele nu sunt conforme din punct de vedere al funcționalității, în conformitate cu prevederile legale.

După primirea produselor, Clientul sau reprezentantul său care preia produsele dobândește drepturile asupra produselor comandate și, în același timp, asumă riscurile asociate acestora, inclusiv riscul de pierdere sau deteriorare.

În situația în care livrarea produselor la adresa indicată în comandă nu poate avea loc din motive independente de voința rezonabilă a Vânzătorului, produsele comandate vor fi păstrate timp de 10 zile la societatea de curierat, perioadă în care Clientul va fi contactat de către curier pentru stabilirea detaliilor de livrare. După expirarea acestui termen, Contractul între Cumpărător și Vânzător va fi considerat desființat de drept, fără notificare prealabilă din partea Onedecor și fără intervenția instanței de judecată. În cazul în care costurile asociate acestei comenzi au fost deja plătite, suma corespunzătoare va fi rambursată integral în termen de 14 zile calendaristice de la data expirării termenului de depozitare.

5. Informatii produse

Toate imaginile cu produsele prezentate au un caracter informativ și pot să difere de produsul vândut, arătând accesorii care nu sunt incluse în pachetul standard al produsului. Fotografiile prezentate pot să nu reflecte în mod actualizat aspectul real al produselor. Designul, culorile, nuanțele, formele sau alte caracteristici ale produselor sau ambalajelor afișate în poze pot să difere în realitate față de cele ale produsului.

Înainte de a achiziționa un produs, Clientul are posibilitatea să solicite în scris informații actuale și precise despre produs. Nicio informație obținută telefonic, verbal sau în orice altă formă care nu poate fi dovedită ca autentică și provenind de la o persoană care reprezintă legal furnizorul, nu va implica furnizorul sub aspectul vreunei responsabilități de orice fel.

6. Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Legii 677/2001 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată ulterior, precum și cu cele ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter privat și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Onedecor are obligația de a procesa datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și exclusiv în scopurile specificate.

Prin completarea formularelor de pe site-ul onedecor.ro, vă exprimați consimțământul expres pentru ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate de către Onedecor.ro în scopuri precum crearea unui cont, plasarea unei comenzi, returnarea unei comenzi, emiterea unei facturi, etc.

0
    0
    Cosul tau
    Cosul tau este golIntoarce-te la magazin